وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ جدید آصف آریا به نام آتیش

دانلود آهنگ جدید آصف آریا به نام آتیش 

برای اولین بار در سایت | موزیک داره داره میریزه دلم از عشقت „ آتیش „ از „ آصف آریا „ با لینک مستقیم کیفیت اصلی 320 و 128 به همراه تکست ترانه

Download Single Track Music Mp3 ♬ Asef Aria » Atish With Text ♬ And Direct link


 

 

متن آهنگ داره میریزه دلم از عشقت

…» هی این پا اون پا میکنی و بد با دلم ♪♪
تا میکنی تو خودت نمیدونی با من چیکارا میکنی − ♩

──|●♪|──

یه ذره بازیگوشی و همش میری تو گوشی − ♩
…» چقدم بهت میاد لباسی که میپوشی ♪♪

──|●♪|──

دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوای از من ♪♪
میترسم آخر سر یه کار بدی دستم − ♩

──|●♪|──

…» داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♪♪
من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه − ♩

──|●♪|──

…» داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت
من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه − ♩

…» آتیش میریزه از اون نگاهت با اون چشات ♪♪
این دلو کردی سر به راهت − ♩

──|●♪|──

…» واسه من هر روز توام یه بازی داری ♪♪
خوب بلدی چجوری دلمو به دست بیاری − ♩

──|●♪|──

…» دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوای از من ♪♪
میترسم آخر سر یه کار بدی دستم − ♩

──|●♪|──

…» داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♪♪
من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه − ♩

──|●♪|──

…» داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت ♪♪
من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه − ♩

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد