وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ هر چی تو بخوای محسن یگانه

دانلود آهنگ هر چی تو بخوای محسن یگانه

هم اکنون شنوند آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای با کیفیت اورجینال 320 

Mohsen Yegane Called “Har Chi To Bekhay” » Download Songs Whit Text And Great Quality And Direct Link

   

متن آهنگ محسن یگانه

تبتو از لحظه های من نگیر / این همون داغی که میپرستمه
وقتی که دستاتو میگیرم ببین / اختیار کل دنیا دستمه ♩♩ … ♬

»–—/♬♩/–—«

من که یه عمره پر از بغضم ببین / واسه یه لبخند تو چه میکنم … ♬
زندگی دلیل بغض من نبود / تو نمیخندی تو نمیخندی که گریه میکنم ♩♩

»–—/♬♩/–—«

دیگه بعد از این سمت من بیا / هر چی تو بگی هر چی تو بخوای ♩♩
خودتو پایین میاری پای من / که تورو پیدا کنم فقط همین … ♬

»–—/♬♩/–—«

چیزی جز افتادن ز چشمای تو / منو از بالا نمیزنه زمین ♩♩
از خودم خیلی خجالت میکشیم / وقتی حتی از منم دلت پره … ♬

»–—/♬♩/–—«

وقتی حالتو عوض نمیکنم / بودن من به چه دردی میخوره ♩♩
تب تو از لحظه های من نگیر / این همون داغی که میپرستمه … ♬

»–—/♬♩/–—«

دیگه بعد از این سمت من بیا / هر چی تو بگی هر چی تو بخوای ♩♩
دیگه بعد از این سمت من بیا / هر چی تو بگی هر چی تو بخوای … ♬

محسن یگانه هر چی تو بخوای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد