وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود مداحی التماس دعا زائر کربلا ا از مجتبی رمضانی

دانلود مداحی التماس دعا زائر کربلا ا از مجتبی رمضانی

دانلود نوحه اربعین رسیدی به موکب امام رضا یادم کن (التماس دعا زائر کربلا) با صدای مجتبی رمضانی به صورت mp3

 

ادامه مطلب ...

دانلود موزیک جدید رضا شیری با نام دور زد

دانلود موزیک جدید رضا شیری با نام دور زد

جدیدرین آهنگ رضا شیری را به اسم  خودشو گم کرد  منو دور زد –را دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ لذت ببرید

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بعد تو کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بعد تو کیفیت 320

Download New Song  Mohammad Zare Called bade to

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده چشم مشکی (کامل)

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده چشم مشکی (کامل)

ترانه فوق العاده شاد و پر انرژی چشم مشکی با صدای خواننده جوان سینا درخشنده را گوش دهید این موزیک همین امروز منتشر که که در سریعترین زمان ممکن برای شما دوستان آماده دانلود کردیم

 

متن آهنگ جدید چشم مشکی سینا درخشنده

یه شبم که ماهشو گم کرده تو آسمونا دنبالش میگرده

یه چیزی بهش بگید برگرده دست من نیست که دلش از سنگه

چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم

چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم

دانلود مداحی مازیار طاولی به نام رفیق جا نمونی (برای اربعین)

دانلود مداحی مازیار طاولی به نام رفیق جا نمونی (برای  اربعین)

نوحه شنیدنی و قشنگ از مداح مازیار طاولی برای ایام اربعین آماده شده به اسم رفیق جا نمونی بمونی رفیقات برن کربلا با لینک مستقیم

 

متن این مداحی

رفیق جا نمونی بمونی رفیقات برن کربلا / رفیق جا نمونی بره اسمتو بین جامونده ها

رفیق جا نمونی رفیقی که هفت سال حرم دیدمت / رفیق جانمونی و جات خالی باشه تو عکسای ما

بخواه از رقیه ،رقیه درست می کنه کار تو / بخواه از رقیه ،ببنده رقیه خودش بارتو

چشات مثل دریاست نکن گریه من تو حرم یادتم / برات دست زهراست به خاک حسن تو حرم یادتم

رفیق جانمونی ، بی ما نمونی ،تنها نمونی / مگه می ره یادم چقدر گفته بودیم باهم حرم

مگه می ره یادم می گفتم بعد محرم حرم / مگه می ره یادم چقدر گریه کریم بر این اربعین

مگه می ره یادم حلال کن که بی تو می رم حرم