وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بعد تو کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بعد تو کیفیت 320

Download New Song  Mohammad Zare Called bade to

 

 


متن آهنگ بعد تو از محمد زارع

تو رفتی و یه آدم دیگه شدم

ببین چه خالیه دورم من تنها موندم با خودم

تو رفتیو هیچکی نیومد به چشم

نمیدونی چی میکشم دلم میخواد دیوونه شم


بعد تو همه پرسیدن ازم این حالتو

ولی هیچکسی نفهمید چطور بی تو سر کردم عزیزم

بعد تو همه پرسیدن ازم این حالتو

ولی هیچکسی نفهمید چطور بی تو داغون و مریضم

تکست آهنگ بعد تو از محمد زارع


به عشقمون قسم تویی همه کسم نگو بهت نمیرسم

نذار همون شه که میترسیدم ازش جدایی باشه تهش


بعد تو همه پرسیدن ازم این حالتو

ولی هیچکسی نفهمید چطور بی تو سر کردم عزیزم

بعد تو همه پرسیدن ازم این حالتو

ولی هیچکسی نفهمید چطور بی تو داغون و مریضم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد