وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ قلبمو دزدیدی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ  قلبمو دزدیدی

ترانه سرا و موزیک: فرزاد فرخ, تنظیم: امیر ارشیا

Download New Music Farzad Farokh – Ghalbamo Dozdidi

 

 

متن آهنگ


ترس از چی داری که نمیذاری به تو من نزدیک تر شم


تو قلبمو دزدیدی وقتی میخندیدی بغلم کن که من عاشق تر شم


نفسم به نفست بنده عشقم دلو از جا میکنه با خنده عشقم


دل من با دل تو وابستگی داره جون من به یه نگاه تو بستگی داره


نفسم به نفست بنده عشقم دلو از جا میکنه با خنده عشقم


دل من با دل تو وابستگی داره جون من به یه نگاه تو بستگی داره


تو چقدر نازی دل منو میسازی آخه تو چه وسواسی روی احساسم


تو نگات شیرینه به دلم میشینه بی تو دل میگیره رو تو حساسم


تو چقدر نازی دل منو میسازی آخه تو چه وسواسی روی احساسم


تو نگات شیرینه به دلم میشینه بی تو دل میگیره رو تو حساسم


نفسم به نفست بنده عشقم دلو از جا میکنه با خنده عشقم


دل من با دل تو وابستگی داره جون من به یه نگاه تو بستگی داره


نفسم به نفست بنده عشقم دلو از جا میکنه با خنده عشقم


دل من با دل تو وابستگی داره جون من به یه نگاه تو بستگی داره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد