وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی کافه

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی کافه 

Download New Singl Track Music Mp3 ♬ Yousef Zamani » Cafe With Text ♬ And Direct link


 

متن آهنگ کافه

به فدای چشات که انقد جذابه ؛ بیا بریم یه کافه − ♪
هر کی جز من گفت دوست دارم ، بدون لافه … ♩

──|●♫●|──

رد نکن دعوت مارو ؛ آخه ببین هوارو − ♪
میسپارمش به تو کجا بریم ، اون ساعت این قرارو … ♩

──|●♫●|──

همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن − ♪
قول میدم خوش بگذره ؛ به تو به تو بیشتر از من … ♩

دلتو یه جوری می برم ، شده نازتو هی میخرم − ♪
اون جاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … ♩

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد