وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

دانلود آهنگ علی خدابنده عادت

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام عادت

Download New Music By : Ali Khodabandeh – Adat


 

 

متن آهنگ عادت

من نمیتونم نگاتو با کسی قسمت کنم − ♪
من نمیتونم به کم از بودنت راضی بشم … !

──|♫●|──

من حریص مردنم واسه یه لحظه داشتنت − ♪
من نمیتونم برای تو به تب راضی بشم … !

──|♫●|──

عادت داری دلو ببری دست برداری − ♪
عادت دارم به نبودن تو بیقراری … !

──|♫●|──

بذار حتی خنده هات مال خودم باشه − ♪
کی میتونه مثل من توی دلت جاشه … !

──|♫●|──

منه دیوونه عاشقو کاشکی میفهمیدی − ♪
چرا از عاشق شدن همیشه ترسیدی … !

──|♫●|──

عادت داری دلو ببری دست برداری − ♪
عادت دارم به نبودن تو بیقراری … !

──|♫●|──

عادت داری دلو ببری دست برداری − ♪
عادت دارم به نبودن تو بیقراری … !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد