وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک, دانلود آهنگ شاد, آهنگ 97, موزیک mp3, نکس وان موزیک, پاپ موزیک, آهنگ های پرطرفدار

متن آهنگ بارون از مجید علیپور

متن آهنگ بارون از مجید علیپور

تکست شعر و آهنگ جدید مجید علیپور به نام بارون

Text Music By Majid Alipour Called baron

 

 

امشب از آسمونم چه بارونی میباره

زمین کوه غمشو رو شونه هام میذاره

آرزوم با تو بودی وقتی بارون میباره

دلم خیلی گرفته حال دلم خرابه


هیچ کسی توی دنیا حال منو نداره

دیگه به درد و غمهام دعا اثر نداره

دنیا تو منم دنیای من تویی

چجور دلت اومد از زندگیم بری

تکست آهنگ بارون از مجید علیپور


امشب از آسمونم چه بارونی میباره

زمین کوه غمشو رو شونه هام میذاره

تو که شیرین نبودی فرهاد کوه کنم من

چرا عاشق نبودی چرا عاشق شدم من

خدا خدا خدایا چرا بارون میباره

دلم هواشو کرده بگو بارون نباره 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد